• Hasiera
  • Reservas e Inscripciones
  • Reserva de espacios

Aretoen erreserba

Fundación Abastos Fundazioak bere formakuntza guneak erabiltzaile partikularren, enpresen, erakundeen eta ikastetxeen eskura jartzen ditu: sukaldaritza gela eta balioaniztun gela. Instalazio paregabe hauek, hiriko zentruan kokatutak, ezin hobeak dira bilera pribatuak egiteko, neurrira egindako ikastaroak eta formatu eta tamaina ezberdinetako jardunaldiak antolatzeko.

Sukaldaritza gela

Instalazioaren gune garrantzitsuena da, 135 m2-ko 20 postu guztiz hornituak. Sukalde-gaineko printzipal zabala, ikaslearen aurrean kokatua; bideokameraz eta formatu handiko pantailaz hornitua dago, ekintza guztiak lokalean zein kanpoaldean emateko aukera emango dutenak.

Edukiera: 36 pertsona

Balioaniztun gela

Sukalde-gelaren osagarri den 83 m2-ko gela gardena, dastatzeak, aurkezpenak, proiekzioak eta era guztietako ekitaldiak egiteko tokia.

Edukiera: 40 pertsona

Fundación Abastos Fundazioak eskeintzen dituen guneren bat interesatzen bazaizu, hurrengo formularioa bete eta zure eskaerak berehala jasoko du gure erantzuna.

Aretoak erreserbatzeko eskaera

Formulario hau bidaltzerakoan Legezko oharra eta Pribatutasun politika irakurri eta onartu ditudala aitortzen dut.

Actualizar Captcha
Derrigorrezkoa*