• Hasiera
  • Qué es la Fundación

Fundación Abastos Fundazioa

Entrada a la Fundación Abastos Fundazioa

Zer da Fundación Abastos Fundazioa?

Fundación Abastos Fundazioa Vitoria-Gasteizko Abastos Merkatuaren babesean eta honen inguruan antolatzen diren enogastronomiarekin erlazionatutako aisialdi ekintzen, jarduera hezigarrien eta sustapen jardueren gestioaz arduratzen dena.

Ekimen honek, Vitoria-Gasteizko Abastos Merkatuko entitateko parte-hartzaileetatik sortua dena, bere babesleekin eta kolaboratzaileekin batera, bere inguruneari eta nukleo komertzialari balore eta prestigio soziala eman nahi diote, tokiko ekonomiaren eragile bihurrarazteko asmoz.

Helburuak

Fundación Abastos Fundazioaren helburu orokorra ingurugiroko, gastronomiako, dietetikako eta nutrizioko ezagutza publikoa aberastea da; horretarako herritarrei prozesu tradizionalen eta modernoen, ekoizpena, produkzioa, banaketa, eta edozein motako eligai eta landare ornamentalak sukaldatzen irakatsiko zaie.

Honekin informazioa eta lanabes nahikoa ekaini nahi da norberarentzat edota familiakoentzat erabaki propioak hartu ahal izateko elikatze-ereduari buruz, honetaz gain, erabaki hauek gizartean izango dituzten ondorioez kontzientzatu nahi da.

Fundazioko egoitza, balore berak partekatzen dituzten enpresen, instituzioen eta heziketa-zentruen elkargunea ere bihurtu nahi da.