Entrada a la Fundación Abastos Fundazioa

Zer da Fundación Abastos Fundazioa?

Fundación Abastos Fundazioa Vitoria-Gasteizko Abastos Merkatuaren babesean eta honen inguruan antolatzen diren enogastronomiarekin erlazionatutako aisialdi ekintzen, jarduera hezigarrien eta sustapen jardueren gestioaz arduratzen dena.

Ekimen honek, Vitoria-Gasteizko Abastos Merkatuko entitateko parte-hartzaileetatik sortua dena, bere babesleekin eta kolaboratzaileekin batera, bere inguruneari eta nukleo komertzialari balore eta prestigio soziala eman nahi diote, tokiko ekonomiaren eragile bihurrarazteko asmoz.

Helburuak

Fundación Abastos Fundazioaren helburu orokorra ingurugiroko, gastronomiako, dietetikako eta nutrizioko ezagutza publikoa aberastea da; horretarako herritarrei prozesu tradizionalen eta modernoen, ekoizpena, produkzioa, banaketa, eta edozein motako eligai eta landare ornamentalak sukaldatzen irakatsiko zaie.

Honekin informazioa eta lanabes nahikoa ekaini nahi da norberarentzat edota familiakoentzat erabaki propioak hartu ahal izateko elikatze-ereduari buruz, honetaz gain, erabaki hauek gizartean izango dituzten ondorioez kontzientzatu nahi da.

Fundazioko egoitza, balore berak partekatzen dituzten enpresen, instituzioen eta heziketa-zentruen elkargunea ere bihurtu nahi da.

Comunicado de cancelación de cursos por el COVID19

Cancelación de cursos por COVID19

De acuerdo con las recomendaciones del Gobierno, sentimos comunicar que, debido a las restricciones derivadas de las medidas tomadas para combatir el virus COVID-19, nos vemos obligados a cancelar todas las actividades programadas, hasta nuevo aviso.

Sentimos las molestias generadas y esperamos que estas medidas ayuden a un rápido y feliz desenlace de esta crisis sanitaria, social y económica que repercute en todos nosotros.

Por favor, siga las recomendaciones e instrucciones dadas desde las instituciones sanitarias.

#YoMeQuedoEnCasa

No hay ekitaldiak inminentes